اپلیکیشن موبایل ترک سیگار در 28 روز ، با برنامه هایی در زمینه ترک سیگار و دخانیات و قابلیت نصب بر روی تلفن های هوشمند اندروئید، مسیر ترک سیگار و دخانیات را برای کاربر ترسیم می کند و طی کردن این راه را برای او ساده می سازد.. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است.

در اپلیکیشن موبایل ترک سیگار در 28 روز شما بصورت گام به گام و طی مدت 28 روز می توانید سیگار را ترک کنید. در مسیر این 28 روز، شما بر اساس یک  نقشه راه، از ایستگاه هایی عبور می کنید.
بر اساس  اپلیکیشن موبایل ترک سیگار در 28 روز، شما می توانید مرحله ترک سیگار و میزان آمادگی خود را برای ترک، مشخص کنید. متناسب با میزان آمادگی شما برای ترک و وابستگی تان به سیگار، و همچنین بر اساس ویژگی های فردی شما، برنامه ای اختصاصی و مسیری مجزا به شما پیشنهاد می شود.

به عنوان نمونه، مسیر کاربری که آماده ترک سیگار است با مسیر کاربری که هنوز آمادگی ترک سیگار را ندارد متفاوت است. همچنین برنامه، بر اساس میزان وابستگی و تعداد سیگار مصرفی شما و همچنین موفقیت در ترک کامل یا عدم ترک در مدت برنامه، تغییر می کند.

از طریق اپلیکیشن ترک سیگار در 28 روز می توانید از امکانات متنوع آن و از جمله، هدفگذاری ترک، تصویرسازی و ترسیم چشم انداز خود پس از ترک،  تعیین تاریخ ترک، انتخاب حامی، عضویت در شبکه اجتماعی کلبه بدون دود   همراه با سایر کاربرانی که ترک کرده اند، ارزیابی میزان وابستگی  به سیگار بر اساس مدل استاندارد Fagerstrom، درمان جایگزین نیکوتین برای کنترل علایم محرومیت از نیکوتین (NRT)، طراحی برنامه سبک زندگی پس از ترک، مشاوره های ترک سیگار شامل بسته 4 جلسه ای مشاوره آنلاین، مشاوره های حضوری همراه با تجویز دارو، مشاوره NRT، جلسات گروهی و … ، برنامه غلبه بر وسوسه، اقدامات شب قبل از ترک و روز ترک و همچنین محتواهای چند رسانه ای آموزشی بهره مند شوید.

در این برنامه، از راهنمایی خبرگان و مدیران نظام سلامت در زمینه ترک سیگار و سلبریتی ها  بویژه سلبریتی هایی که خود سابقه مصرف و ترک سیگار داشته اند نیز بهره برده شده است.
پس از ترک، همچنان به مدت یک سال، تماس ما با شما حفظ می شود و در کنارتان خواهیم بود تا اگر پس از ترک نیازی داشتید مرتفع گردد و اگر مجددا سیگار مصرف کردید برنامه های تکمیلی برای ترک مجدد و تکمیل موفقیت آمیز برنامه، به شما پیشنهاد شود. کاربرانی که پس از پایان برنامه ۲۸ روزه موفق به ترک کامل نشوند علاوه بر برنامه۲۸ روزه  اولیه، یک برنامه تکمیلی ۲۸ روزه مکمل را برای ترک کامل و نهایی، دریافت می نمایند. .

کاربرانی که پس از پایان برنامه 28 روزه موفق به ترک کامل نشوند علاوه بر برنامه28 روزه  اولیه، یک برنامه تکمیلی 28 روزه مکمل را برای ترک کامل و نهایی، دریافت می نمایند.
یکی از ویژگی های جالب این اپ، مرکز محور  بودن آن است. یعنی درصورتیکه سازمان ها و مراکز تولیدی و صنعتی بخواهند این سرویس را برای کارکنان خود ارائه نمایند کارکنان آن سازمان می توانند از اپ اختصاصی سازمان و پشتیبانی مالی آن استفاده نمایند. در پایان هر برنامه / کمپین ترک هوشمند ترک سیگار، یک جشن ترک سیگار برگزار خواهد شد که از کارکنانی که موفق به ترک شده اند تقدیر می شود.

 


دانلود اپلیکیشن اندروید

اپلیکیشن موبایل “ترک سیگار در 28 روز” توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کد شامد 1-2-747224-63-0-5   ثبت و تایید شده است.

برای دانلود اپلیکیشن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 


   مروری بر ویژگی های اپلیکیشن “ترک هوشمند سیگار در 28 روز”

 

  •  ترک سیگار و دخانیات
  • راهکار و نقشه راه تعاملی
  • ارائه برنامه ترک اختصاصی
  • هدفگذاری ترک سیگار با کمک مربی
  • الگوریتم های تحلیل و بازخورد هوشمند
  • پیام های انگیزشی و اطلاع رسان
  • محتواهای آموزش چندرسانه ای
  • مشاوره ترک سیگار با مشاوران و مربیان خبره
  • معرفی شبکه هوشمند کلینیک ها و مشاوران ترک سیگار
  • مکان یاب کلینیک ها و مشاوران ترک سیگار نزدیک شما
  • ثبت نام ساده در محل کلینیک / مرکز مشاوره با استفاده از QR Code
  • رایگان