بانک آینده و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان با هدف برگزاری کمپین های هوشمند و ارتقای سلامت کارکنان و همچنین غربالگری و برگزاری کمپین هوشمند ارتقای سلامت روان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه همکاری به امضای دکتر عزت ا… علیخانی مدیر مرکز سلامت بانک آینده و دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان رسید.

در چارچوب این تفاهم نامه، بانک آینده و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در زمینه ارتقای سلامت روان و سبک زندگی سالم برای کارکنان همکاری خواهند داشت.

در جریان اجرای کمپین های هوشمند ارتقای سلامت روان، برنامه هایی متنوعی تدارک دیده شده است که از آن میان می توان به ارزیابی و بازخوردهای هوشمند، تله مدیسین و مشاوره های از راه دور، وبینار و برنامه های آموزشی، پیام های هومند متناسب با نیازهای سلامت کارکنان، پایش و معاینات دوره ای و آزمایش های تشخیصی اشاره کرد.

برای برگزاری کمپین روان سالم از ابزارهای تلفن هوشمند همچون اپلیکیشن های تلفن همراه و پیام رسان استفاده می شود. بر این اساس، کاربران از طریق رایانه های شخصی یا تلفن هوشمند می توانند در کمپین ها شرکت نمایند.

کارکنان بانک آینده می توانند از طریق آدرس های منحصربفرد در هر کمپین شرکت نمایند و از آخرین اطلاعات و یافته ها، آگاه گردند. این برنامه ها بر اساس سامانه جامع سلامت هوشمند مهرآسا و بر اساس پلتفورم سالم سااجرا می گردد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان به عنوان کارآفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر ملی از سوی ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفته است. این موسسه بیش از ۵۰۰ مقاله در مجلات معتبر بین المللی پزشکی تا سطح IF (عامل تاثیر) در حد ۲۴، منتشر نموده است. همچنین کتب منتشر شده در حوزه سلامت رتبه هایی همچون کتاب سال دانشگاهی، کتاب سال دانشجویی، کتاب برگزیده جشنواره ابن سینا و کتاب برگزیده جشنواره شهید هدایت را کسب کرده اند. تا کنون بیش از ۱۳۰٫۰۰۰ نفر در برنامه های آموزشی آنلاین موسسه در حوزه سلامت شرکت داشته اند. صلاحیت این موسسه برای برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در حوزه سلامت به تایید سازمان برنامه و بودجه رسیده است؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز صلاحیت موسسه را به عنوان ناشر دیجیتال تایید کرده است. این موسسه دارای سابقه همکاری با معاونت های مختلف وزارت بهداشت از جمله معاونت بهداشت، معاونت درمان، معاونت غذا و دارو . معاونت مدیریت و توسعه منابع می باشد و در زمینه آموزش و سلامت الکترونیک هم اکنون با بیش از ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور در حال همکاری و اجرای برنامه های مشترک می باشد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان،خدمات سلامت روان را با برند مهرآسا (www.)و خدمات آموزش الکترونیک سلامت را با برند فراسا (www.farasa..net ) ارائه می نماید.

سازمان های دولتی و غیردولتی می توانند ضمن تماس با موسسه فرزان، جهت برگزاری کمپین هوشمند ارتقای سلامت روان برای کارکنان خود و پایش سلامت آنان اقدام نمایند.